zondag 25 november 2012

Aan tafel!

Daar ben ik weer!, Lekker druk gehad en geen inspiratie om een leuk berichtje te plaatsen. Inmiddels geslaagd voor mijn opleiding SPW en een website gemaakt (niet voor mijzelf maar in opdracht). Daar ben ik al die tijd druk mee geweest.



Bij de wonen landelijke stijl (tijdschrift) van deze maand zat een leuk boekje met creatieve dingetjes om te maken voor de komende kerst en winter. Ik kon het niet laten om net als in het boekje een mooie wintertafel te maken voor de vogels. Onze tafel staat voor het raam bij de eettafel dus dat is genieten als de vogels lekker zitten te eten.


Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag toe!



10 opmerkingen:

Nancy B. zei

Zo dat is lekker aanschuiven voor de vogels zeg. Dat heb je heel mooi gedaan. Ik zag dat je de vogeltaarten op boomstammetjes hebt gelegd. Leuk idee!
Groetjes, Nancy

Anita r zei

ziet er allemaal heel lekker uit;-)
En dat ze er maar lekker van mogen genieten.

gr. Anita

Eefies day zei

Gefeliciteerd met je diploma, lekker dat je dit hebt afgerond.
Je taarten zullen bij de vogels echt in trek zijn...heelrijk om te zien ...


Lieve groet,
♥Eefie

It's me zei

Gefeliciteerd !!! wowwwwww...wat leuk zeg !!!...mooi gedaan de vogel tafel !!...liefs Ria...xxx

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

van harte gefeliciteerd met het behalen van je spw super goed zeg ....en je tafel is leuk geworden super mooi dat word smullen voor de vogels ...fijne week lieve groet rosita

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wow, wat veel taarten! Ziet er gezellig uit.
En natuurlijk gefeliciteerd met je diploma!

Een fijne avond! Groeten Maaike

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met je diploma, Mooie vogel taarten de vogels zijn je dankbaar vooral nu het kouder gaat worden, ziet er prachtig uit.

Fijne week groetjes, Marjonel

saskia zei

gefeliciteerd !!!! met het behalen van je diploma knap hoor.

en dat ziet er lekker uit je zou er bijna zelf een hap van nemen ;)

grtjs saskia

Pure & White zei

Wat leuk gedaan!
Lekker genieten als je naar buiten kijkt!

Groetjes
Dineke

Happy Living zei

hoi

ben je gestopt met bloggen? jammer dat we niks meer van je zien en lezen hoor...

groetjes Debby