maandag 1 oktober 2012

Herfst sfeer..

Het tapijt zit op de trap. Het ziet er super uit. René heeft er behoorlijk wat werk aan gehad. Nog even de afwerking en dan zal ik jullie het resultaat laten zien.

Wat is de herfst toch heerlijk, al die warme kleuren. Ik heb een simpel bosje bloemen staan, zonder teveel gedoe want daar hou ik niet van. Wat papaverbollen en wat herfstbesjes die mooi verkleuren. 

Vorig jaar rond deze tijd kochten wij een nieuwe keuken en werden de eerste voorbereidingen gedaan voor ons nieuwe huis. Dus geen gezellige herfstdecoratie, daarom geniet ik er nu dubbel van! (stiekem kan ik ook niet wachten op de kerst, maar dat lijkt mij nog een beetje vroeg)







Oja.. dit moet ik natuurlijk even met jullie delen!


Alweer een week woont ze bij mijn ouders. Een poosje geleden heb ik jullie verteld dat mijn moeder een Cattery op gaat starten en naast haar lieve grijze Britt en mooi goudkleurig gemarmerd poesje bij zou krijgen. Ze heet June.

En ik kan je vertellen, ze is zo leuk! Een echte kroelkat, en vreselijk ondeugend! Ook Britt kan er inmiddels wel aan wennen. Erg leuk om dit allemaal van dichtbij te zien.


Als je het leuk vind kun je een kijkje nemen op mijn moeders blog: 

klik dan even hier!


June


Ik wens jullie allemaal een heel fijne week!


4 opmerkingen:

Pure & White zei

Ha Jessica,

leuke foto's heb je gemaakt!
Voor Kerst is het idd nog een beetje vroeg, maar ik kan er net als jij best al een beetje naar uit zien!!

groetjes Dineke

It's me zei

Mooie foto's ..echt herfst bloemen...en ach wat is ze lief June.....xxx...

lia zei

Ik geniet ook van de herfst hoor.
En van June ook, ook al is het op de foto. Maar kan me haar natuurlijk wel voorstellen doordat wij Joep hebben.
Zeg je moeder maar dat het tijd word voor leuke foto's.... hihi.

Lieve groet Lia

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Ben benieuwd naar de trap! Mooie foto's!

Groeten Maaike