vrijdag 21 september 2012

De herfst doet zijn intrede..

Wat een fantastische nazomer hebben we gehad. Genoten van de warme zonnestralen. Maar hij komt er nu toch echt aan.. de Herfst. Door al jullie prachtige foto's kom ik al helemaal in de stemming! De natuur trakteert ons ieder jaar weer op 4 prachtige seizoenen. Prachtig vind ik het.

René gaat dit weekend de trap bekleden. Ben erg benieuwd hoe het zal worden. Inmiddels is de trap verbreed, de treden waren erg smal. Net alles afgesmeerd (vandaar dit blogbericht, ik kan niet meer naar beneden en moet wachten tot het droog is haha). Ik zal jullie het resultaat laten zien als het klaar is!

Geniet van jullie weekend! 


(foto's pinterest)

5 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie herfstfoto's, we kunnen er inderdaad niet meer omheen! Maar het heeft ook wel weer wat, een sfeervolle tijd van het jaar!

Fijn weekend, succes met de trap! Lieve groet, Ingrid

saskia zei

wat een mooie herfst foto's vooral die van dat spinnenweb.
ben benieuwd naar je trap succes ermee .

grtjs saskia

Martine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Martine zei

Wat mij betreft mag de herfst komen hoor. Hoewel ik elk seizoen leuk vind, heeft de herfst mijn voorkeur met bessentakken, herfstkleuren enz. Zelfs war kleding en huidtype schijn ik een herfsttype te zijn.

Ik ben benieuwd naar de trap. Veel klusplezier.
Fijn weekend, liefs Martine

Anneke zei

wat is de trap opgeknapt zeg, een hele verbetering. En dan die mooie herfstfoto's heel sfeervol hoor.
Een fijne zondag groeten Anneke