maandag 6 augustus 2012

Oude kist..

Inmiddels hebben we de bagagewagen voor ons weekje naar Frankrijk gereserveerd. Natuurlijk voor het brocante wat we tegen komen. Dat snappen jullie wel. 
René en ik kunnen beide slecht tegen stilzitten, vakantie waarbij we lang op bed liggen en een boek uitlezen, is niks voor ons! 
Wij zullen dan ook veel steden gaan bezoeken in Frankrijk en ik denk dat we veel te vinden zijn op de vele brocante markten die er zijn.
We kunnen niet wachten!

Gister was ik nog even bij een kleine garageverkoop waar ik dit leuke kistje tegen kwam, een oude eierenkist. Mijn vader heeft er vroeger nog heel wat gesjouwd bij mijn opa in de groentewinkel.








9 opmerkingen:

Pure & White zei

Prachtig Jessica, leuk dat er ook een persoonlijk verhaal bij hoort!!

groetjes Dineke

Els zei

Doorleefd hout is zo sfeervol!

Fijne week
Groetjes Els

lia zei

Leuk hoor...
En stilzitten gaat ons wel steeds beter af, maar niet te lang.
Dus zijn we nu aan het klussen geslagen.

Fijne vakantie
Groetjes Lia

Home and Lifestyle zei

Wat een heerlijk idee dat je binnenkort naar Frankrijk afreist, ik zou zo weer willen gaan hoor ;)!

Succes met jullie zoektocht naar brocante, maar dat gaat vast lukken!

Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

leuk hoor ben gek op dat doorleefd hout heb me huis er van vol hahahhah...wens je een leuk speurtocht in frankrijk ....fijne week lieve groet rosita

Eefies day zei

Wat een heerlijk kratje zeg, mooi hoor dat je daar dan tegenaan loopt.
Lekker op reis, laat je kar maar goed beladen terugkomen:)

Veel plezier,
♥Eefie

Mirjan Uijttenbroek zei

Je hebt weer goed gezocht en gevonden! Zo heeft ieder voorwerp zijn eigen verhaal. Op naar Frankrijk!

Liefs mamsie

amy zei

lekker stoer die kist ,heel mooi om mee te decoreren
Veel plezier in Frankrijk !
Gr Amy

De Lorelei Brocante. zei

Heee Jessica,
Wat leuk !!! je was ook in Temploux !!
Ja, zo duur hé..vreselijk.
Maar je hoeft niet zo ver te lopen naar de auto hoor als je heel vroeg bent zo rond een uurtje of zes in de ochtend kun je naast de markt nog plaats krijgen.
Wij staan altijd gelijk naast de markt, ook nu weer, we keken uit op de kramen midden in het dorp.
En de vorige keren stonden we op de camperplaatsen tegenover het kerkhof.
Als jullie volgend jaar weer gaan kun je me gerust mailen hoor.

Groetjes
Dicky Marie