dinsdag 24 juli 2012

Vakantie..

Het is een beetje stil hier, ik heb niet erg veel inspiratie. Druk met andere dingen. De laatste loodjes voor mijn opleiding.. Niet het leukste wat er bestaat. Maar het moet gebeuren!

Omdat wij dit jaar zijn verhuisd en het huis en de tuin hebben verbouwd. Zouden wij in eerste instantie niet met vakantie gaan. Maar toch begon het wel te kriebelen.. Lekker een weekje weg. Gewoon met de auto, en misschien de kofferbak volgooien met leuk brocante? Tsja.. dan kom je al snel op Frankrijk uit hé. Dus wij hebben een Gite geboekt op een landgoed van een Nederlands gezin. Een huisje met alles erop en eraan,  inclusief heerlijk privé zwembad. Nou, dat zie ik wel zitten! Het duurt nog wel even voordat wij weg gaan, René moet nog een paar weken werken en daarna gaan we ervandoor.

En met dit zalige weer, krijg je natuurlijk vanzelf vakantiekriebels! Want wat is het heerlijk he, die zon, en dan die lange avonden buiten zitten... Zalig!

Vanuit onze tuin kijken wij tegen de kerktoren aan, wij wonen in het oude centrum. En als de zon dan onder gaat en schijnt op de kerk, kan ik het niet laten om er even een foto van te maken.



De Dollytubs staan te pronken in de tuin. Oude Engelse wastonnen. Vroeger deden de vrouwen hier hun was in. Aan de gene waar de hosta's instaan zit zelfs nog een zeepbakje. De hosta's zijn nu nog een beetje klein, het is pas hun eerste jaar in onze tuin. Ik vindt de kleur van het blad prachtig kleuren bij de tubs. Ik vond de tubs via internet. Een man bood ze aan als oude vuilnisemmers. Deze meneer vond het zo vreemd wij van zover kwamen rijden, voor 2 vuilnisemmers!? Haha, ik heb verstandig mijn mond gehouden...





5 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk verhaal over de tubs! Ik denk dat het wel vaker voorkomt dat mensen ons aankoopgedrag niet begrijpen...waar anderen er alleen rommel in zien, begint ons hart sneller te kloppen.

Wat klinkt je week Frankrijk goed!

Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

en gelijk heb je hahaaha prachtig zijn ze ,heb even de koelte binnen op gezocht ...woon in Harlingen midden in hebben een heerlijk huisje met een binnenplaatsje en staat nu volop de zon en daar kan je nu echt niet zitten ....heerlijk even naar Frankrijk, ja voor een vakantie gevoel hoeft ik dan niet ver om de hoek is de haven en daar vaart de bootjes op en af .....wens je een fijne dag geniet lekker van de zon lieve groet rosita

It's me zei

Ze zijn prachtig te tubs...maarre je hebt er twee zei je ????...hihihihi......liefs Ria...xxx..

Lovely Rivièra zei

Haha wauw!
Heerlijk zeg een huisje met privé zwembad!! Ik ga ook eind september richting Frankrijk! Iets om naar uit te kijken :-)

Liefs,
Maïsha

Pure & White zei

Kom toevallig op je blog en heb even lekker rondgekeken!
Wat heb je mooie spulletjes, die balusters zijn echt geweldig en de koperen lampen vind ik ook heel mooi!
Ik ga je volgen!

Groetjes Dineke