maandag 9 juli 2012

Oude balusters..

René en ik zijn weer eens wezen "shoppen". Vorige week al heb ik contact gehad met een man die 2 antieke balusters aanbood. René had ze gevonden en was er zo weg van.

Nou vind ik dat bijna altijd iets in het echt, anders overkomt als op de foto. Dus.. ondanks we ze leuk vinden.. nog niet te hard juichen.
Maar.. toen wij ze zagen waren we helemaal verkocht. Geweldig! Groot, sober, robuust en vreselijk stoer! 

Wat we ermee gaan doen?.. uhm.. geen idee? haha..
Tsja.. maar nee.. hier kan ik geen afstand van doen.
Misschien gaan we ze als poten voor onze tuintafel gebruiken? Mijn opa, die inmiddels 2 jaar overleden is, heeft altijd zijn eigen groentezaak gehad. Toen hij deze verkocht heeft, heeft hij de toonbank meegenomen. Een prachtig grijs doorleefd stenen blad. Mijn vader heeft er voor bij mijn ouders in de tuin een lange eettafel van gemaakt. En hier in de tuin staat ook een prachtig stuk blad te wachten totdat er poten onder komen. Dus wie weet..

Voorlopig staan ze gewoon maar even in de woonkamer, zo kunnen wij er even goed over na denken wat we ermee gaan doen. Oja.. Moby voelt zich de koning te rijk op zo'n hoge pilaar!!





6 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Dat zijn joekels :))
Geweldige vondst!

Bonjade zei

Wow die zijn echt HUGE!

Mooi hoor.

Fijne avond

lia zei

Oh, dat zijn mooie grote!!!
Je kunt er altijd nog een krabpaal van maken hihi...

fijne avond, lia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super mooi zijn ze zeg ...goede vondst ...fijne week lieve groet rosita

THE BLACK BARN zei

IK GA JE VOLGEN HOOR!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Martine zei

Wauw, wat gaaf. Hier hou ik van en ben er naar 1 op zoek.

Ik ga je volgen hoor, want je hebt dezelfde smaak als ik.

Groetjes martine