zondag 1 juli 2012

Mijn Britjes

2 jaar zijn ze inmiddels, onze vreselijke ondeugende brits korthaar katjes.
Broer en zus, en zo ontzettend leuk samen!
Moby is de grote held op sokken, ligt vaak in de meest rare posities en kan vreselijk hard spinnen met zijn mond open. Hij wordt het liefst op zijn buik geaaid. Je vind hem dan ook bijna altijd op zijn rug, languit ergens op bed, de vloer of op de bank.Van buitenstaanders moet hij weinig hebben, toen wij Moby ophaalde durfde hij niks, hij was vreselijk schuw. Maar met heeeel veel geduld, liefde en aandacht is het een heerlijk lief beest geworden.




Moby

Dan zijn zusje Cinny, brutaal en nieuwschierig, en een vreselijk grote mond. Ze mauwt soms zo hard dat ik me schaam voor de buren! Cinny is het liefst overal bij, maar dan ook echt overal bij. Zelfs op de wc en onder de douche zou ze mee willen. Iedere minuut dat René op de bank zit gaat ze op schoot liggen. Ook is ze een echt dametje, zo zit ze er erg graag naast als ik mijn haar doe of een 's morgens mijn dagcreme opsmeer. Als ze de kans krijgt zit ze met haar poot in het potje. Haar favoriete speeltje is een dopje, maakt niet uit waarvan. Van een plastic flesje, een haarspray bus.. het maakt niet uit, ze is er uren zoet mee. En ligt het onder de kast? Dan gil ik toch even keihard?.. dan komt het vrouwtje vanzelf!

Voor jullie zijn ze moeilijk uit elkaar te houden, Moby is een spotted kater. Zijn rug is helemaal licht gespikkeld. Cinny heeft een effen crème vachtje. Het leuke is dat ze vreselijk lief voor elkaar zijn, wassen, kroelen en samen spelen. Prachtig om dat hier te zien rondhuppelen, het verveelt geen dag!




Cinny

4 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super mooi zijn ze zeg en wat staat ze er brutaal bij zeg hahahah super leuk deze post ....fijne week lieve groet rosita

lia zei

Oh volgens mij zijn die britjes allemaal hetzelfde qua karakter. Hier is onze Joep ook zo aan het mauwen als er iets onder de bank of kast ligt. Ik zeg altijd dat ik een kat heb met honden gedrag.....

Dit zijn ook mooie britjes hoor...

Lieve groet Lia

Bonjade zei

Wat leuk dat je me bent gaan volgen....zo vond ik jouw blog.
Enne......ga je ook volgen hoor.
Die twee snoesjes daar, zo lief en toch lekker stoer ;)
Ha en mijn mannetje heet ook René en wij verkopen ook brocante ;)
hoe toevallig.

Fijne week

Room Seventeen zei

Moby op het bankje, wat een super grappige foto!