dinsdag 17 juli 2012

Lelijk eendje..

Het was geen liefde op het eerste gezicht, ik zag hem staan, hij trok mijn aandacht maar toch liep ik weg. Uiteindelijk heb ik hem toch uit de etalage gepakt, mijn moeder zei gelijk.. "Hee Jes, een echte oude lokeend" En inderdaad, bij thuiskomst even gaan snuffelen blijkt dit een prachtig exemplaar te zijn van een Antieke lokeend.




Waar hij vandaan komt is niet helemaal duidelijk, in ieder geval uit Frankrijk of uit Engeland. Okee.. ik zal het toegeven, zo een lelijk eendje vindt ik het niet meer. Ik begin hem zelfs mooi te vinden door zijn mooie sobere kleuren en zelfs de oude verf is nog zichtbaar.

Een uniek exemplaar, want je ziet ze niet veel meer.

Het lijfje is van kurk, zodat hij goed bleef drijven. De vorige eigenaar heeft er een sokkeltje van hout onder gemaakt zodat hij goed kan blijven staan.

Ook deze gaat in de verkoop!


-----------------

Onder het kopje "Te Koop" staan weer een hoop nieuwe spullen te koop.
Wil je een product kopen? Laat het mij even via de mail weten.

Fijne week dames!

6 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei

Het is een hele mooi lokeend!
fijne week,

Miranda

Le Style zei

Leuk om via via jouw blog te ontdekken! Heb genietend rond gekeken .....

Fijne avond!!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig is hij ....fijne week lieve groet rosita

Eefies day zei

Eendjes blijven leuk, vooral deze mooie exemplaren...leuk om je blog te gaan volgen, je bent welkom bij mij.

♥Eefie

Home and Lifestyle zei

Graag gedaan Jessica, ik hoop dat de zon hier nu ook langdurig blijft hangen :)!

Wat een leuk eendje heb je gekocht, blijkbaar heeft je moeder een goede neus voor oude spulletjes!

Ben meteen volger geworden hoor!!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

amy zei

Ja mooi zijn die lokeenden he ,ik heb ze vaker gezien op markten ,ik zag dat je ook Britjes hebt ,wat een schatjes ,ik ben je volger geworden :)
Gr Amy