zaterdag 14 juli 2012

Golden June

Ik kan het niet laten om hier geen post over te schrijven..

2 jaar geleden gebeurde het... ik heb mijn moeder aangestoken met het Brits korthaar virus. Na het overlijden van hun lieve hond Rodger vond mijn moeder het toch wel vreselijk stil worden in huis. Mijn ouders hebben altijd katten gehad maar sinds de komst van Rodger kon dit niet meer.. die had niet zoveel met katten. Toen de hond er niet meer was, was er mijn vader nog die omgepraat moest worden. Ook die ging uiteindelijk overstag. Na wat speurwerk op internet kwam mijn moeder bij een goede fokster terecht. Hier hebben wij Britt gehaald. Een prachtige lieve grijze dame, met mooie doordringende oranje ogen.




Wij zelf hebben er 2, en mijn ouders vinden het altijd wel erg aandoenlijk om te zien dat ze elkaar liggen te wassen of lekker liggen te kroelen samen in 1 mandje. Na veel nadenken heeft mijn moeder besloten om er nog zo een plaatje bij te nemen. Maar.. dit keer gaat ze het anders doen. Ze heeft na lang nadenken ervoor gekozen om een Cattery op te gaan starten. Met Britt mocht mijn moeder geen nestje, dit omdat zij een navelbreukje had.

Mijn moeder is gevallen voor dit humpie, en niet alleen mijn moeder. Ik ben er net zo verliefd op. Wat is dat leuk zeg, een nest vol kleine britjes van 3 weken oud. Onze britten waren al 5 maanden toen wij ze kregen.



Is het geen schatje?
En ze heet... June!

Aangezien ze pas 3 weken is duurt het nog wel even voordat ze bij mijn moeder komt wonen. Ze mag pas met 13 weken weg.. Maarja, als je naar zoiets leuks uitkijkt.. gaan de weken zooo langzaam!

Als je het leuk vindt een kijkje te nemen op mijn moeders blog, ben je uiteraard van harte welkom!



6 opmerkingen:

Mirjan Uijttenbroek zei

Hee Jes,

Wat leuk dat je dit erop hebt geplaatst. En wat een ding he!! zo klein.

Nog maar 9 weken.... pffffffff.
En we hebben mooie dingen ingekocht samen. Was het reisje dubbel waard.

lia zei

Ik ben al op bezoek geweest hoor, en me aangemeld.
Want ja, britjes hé......

Groetjes Lia

It's me zei

Wat leuk dat je op mijn blog was.....ik volg je nu ook hoor....wat een schatje is june.....liefs Ria...mooie blog heb je !!

It's me zei

Ik zie je niet in mijn volglijstje...raar..?? liefs Ria...xxx..

Corine(THUIS) zei

Ik ben geen kattenmens, maar dit....!!! Oh wat een pracht is June!!
Groeten, Corine

WEERspiegeling zei

Haai, leuk dat je mij ook gaat volgen. Dit blogbericht is wel heeeel super super lief, ik ben wel een kattenmens :-), wat een droppies zeg!
Fijne dag (het lijkt hier best lekker weer, maar ik zit binnen want ben aan het werk vandaag, ahum.... 't is mijn laatste dag voor de vakantie, hoera!)
Anita