zondag 15 juli 2012

Gietijzeren vaas..

Jammer, weer een weekend met behoorlijk wat regen.. Maar ondanks de regen heeft manlief gisteren toch de tuintafel gemaakt. Zoals ik in mijn eerdere post over de balusters al vertelde, we hebben hier een heel oud granieten blad staan. Die uit de groentewinkel van mijn opa komt, daar functioneerde hij als toonbank. De balusters stonden er super gaaf onder, helaas konden wij onze benen niet meer kwijt. Daarom maar een mooi onderstel van stoer hout, helemaal gemaakt zoals wij het mooi vinden. 



Ik heb de tuintafel gelijk aangekleed met een gietijzeren vaas. En kon het niet laten om gelijk even een foto van de vaas te maken, zeker nu aan het eind van de middag dat heerlijke zonnetje doorkwam!


4 opmerkingen:

It's me zei

Mooi hoor....ik heb ook nog even genoten van het zonnetje heerlijk...liefs Ria...xxx..

Els zei

Hoi Jessica, welkom in blogland! De woorden in je banner zijn precies hetzelfde als waar ik van hou... Ben benieuwd wat je ons allemaal zult laten zien! Ik heb me ook aangemeld als volger :-)

Groetjes Els

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super zijn ze heb ze ook door het hele huis ...blijft ze prachtig vinden ...leuk opgemaakt ...fijne week lieve groet rosita

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

wauw ...♥.wat een mooie graniettafel..♥.
Je hebt het mooi stoer in je huisje ..♥.
Soms verf ik het gietijzer met muurverf je kan het later weer nat afborstellen.;)
Liefs en fijne week Gaby..♥.