zondag 24 juni 2012

Welkom!

Welkom allemaal!

Vandaag mijn eerste berichtje op mijn woonblog.
Het moest er een keer van komen.
Zelf snuffel ik al een hele poos op allerlei woonblogs om inspiratie op te doen en naar alle prachtige foto's te kijken.
Ik kon er niet meer omheen, ik wil ook een blog om het een en ander met jullie te delen.

Ik wil dit blog vooral gaan gebruiken om jullie wat te laten zien van mijn passie voor sobere, industriĆ«le en brocante spulletjes.
Prachtig vind ik het: doorleefde, verweerde spullen en materialen.
Ook ben ik gek op fotograferen, je zult dus regelmatig foto's zien.

Binnenkort wil ik ook gaan beginnen met de verkoop van spulletjes.
Regelmatig zal ik jullie mijn nieuwe aanwinsten laten zien, en zal erbij vermelden of deze te koop zijn.

Ik vind het natuurlijk ontzettend leuk om reacties of gewoon een gezellig berichtje te krijgen.
Dus laat gerust een berichtje achter!

Oja.. voor degene die het niet weten, mocht je een foto beter willen bekijken, klik er even op.
Dan wordt hij een stuk groter.
Ook zou ik het fijn vinden, als jullie mijn foto's willen gebruiken, dit eerst even te vragen.


Geniet ervan!










1 opmerking:

Mirjan Uijttenbroek zei

ndsrsemWhauw Jes,

Dat ziet er goed uit. Een eigen woonblog!!!
Ga je zeker volgen en dit is vast het begin van iets moois.

Liefs mamsie