woensdag 27 juni 2012

Garden..

Vorig jaar november kregen wij de sleutel van ons nieuwe huis.
Eindelijk!!!.. van een appartement met balkon naar een huis met een tuin!

Na een maand met man en macht geklust te hebben, was het huis bewoonbaar.
Nog wel zonder keuken, die kwam een week later.

De tuin was nog een ravage, als je de deur open deed viel je eerst een halve meter naar beneden.
Alle tegels lagen schots en scheef, en het grasveldje was meer een modderveldje.

De bedoeling was om eerst het huis binnen op te knappen, en volgend jaar pas de tuin.
Toen de buurman zijn duivenhok weg haalde, keek de buurman zo bij ons naar binnen.
Dan toch maar een nieuwe schutting.
En ja, van het een komt het ander, je weet hoe dat gaat..
Dan kunnen we beter maar alles goed aanpakken, want van half werk houden René en ik niet!
Als we het doen, doen we het goed!

Zo hebben we samen, met hulp van RenĂ© zijn broer, de hele tuin aangelegd.
Wat is dat heerlijk, een eigen tuin!

En nu.. Genieten! En dat doen onze 2 boefjes ook!
Al moeten wij wel opletten dan jut en jul geen bijtjes opeten, want het zijn kampioenen in vliegenvangen (lees: dikke bromvliegen, doodmaken en opeten, iewll!)




3 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi Hoi Jessica dank je voor je bezoekje op mijn blog en ja hoor je eerste volger heb je binnen .... leuk en welkom in blogland ....we delen heel veel dingen samen lees ik , we houden samen van stoer,landelijk,fotografie,industrieel..prachtig ....wens je heel veel plezier in blogland en je weet het he het kan heel verslavend werken hahahhah ..wat ik tot nu gezien heb zijn prachtige sfeerfoto's die ik zeker niet wil missen dus voor nu zeg ik een fijne week en tot je volgende post ...lieve groet Rosita

lia zei

Hoi Jessica, ik kom natuurlijk even bij je langs. En zie dat je nog niet zo lang een blog hebt. En tijd voor nieuwe volgers.
Ik ben benieuwd wat je allemaal wilt laten zien, dus ga je volgen hoor...
En we hebben overeenkomsten, al kan dat natuurlijk ook verschillend zijn.
En ik zag dat je ook een britje hebt.

Groetjes Lia

Pure & White zei

Ha Jessica,

welkom in blogland! Ik ben ook nog niet zo heel erg lang begonnen met een blog, maar kan je verzekeren dat het erg leuk is!
kBen benieuwd wat je allemaal voor leuks gaat laten zien!
groetjes Dineke